Followers

Thursday, May 19, 2011

masa kecik-kecik part 2

Dulu masa aku kecik-kecik aku memang kecik sangat macam orang tak makan .
kurus melidi je , sampaikan aku hari-hari kena makan vitamin .
seriously aku tak tipu . Badan kecik kepala besar .
 Bila buat baju kurung ,
 mesti kepala aku lekat kat leher baju sebab kepala aku besar .
Emak aku cakap aku dulu-dulu comel .
Sekarang lagi-lagi-lagi coooommeeeyyy. ( serious aku tipu )
Mak aku cakap aku huduh . Ahak .
Muka aku je lain dari adik-adik aku .


adik aku yang kedua .
 umur 16 tahun tapi badan dah macam umur 20 .
lihat dia putih . muka macam perempuan .




Adik-adik aku cerah , aku je gelap .
entah la ikut sapa gelap sangat ni .
ni gambar aku masa kecik-kecik




*tengok kan masa aku kecik-kecik aku putih ,
dah besar aku gelap .
sebelah aku masa ni Cak  . sepupu aku yang kuat nangis tu ,
dia baca blog aku mampuis dia hentak kepala aku . 
heheheee. 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...