Followers

Thursday, June 23, 2011

Kepala sakit ,hati sakit .

Aku rasa kelainan yang ketara , perasaan aku kah itu ? ataupun memang aku !
Mulut aku terjahat ke ? mulut aku terlangsi ke  ? 
Entahlah seingat aku lah , aku tak keluarkan ayat--ayat menghina orang . 
Tetiba ada keluar statement di facebook macam ni . 



memang kamu mintak nombor kat aku ,
aku tolak secara sopan dan cool tak nak sakitkan hati kamu .
Aku hormat kamu sebagai abang .
Aku tahu kamu baik . 
Kamu datang jumpa kita cakap sendiri ngan aku ,
betul ke aku cakap macam tu , 
Tetiba semua nak hangin kat aku kenapa . 
tak paham betul aku , 
dugaan ! 
kalau aku terkata macam tu sekali pun ,
mungkin aku tak sedar sejahat-jahat aku .
Aku tak menghina orang . 
aku mintak maaf kalau mungkin itu kamu dengar sendiri dari mulut aku sendiri .
Jangan dengar dari mulut orang lain .
satu lagi , 
adik-adik di celcom kalau tak puas hati pasal kerja sila datang jumpa sendiri dengan akak





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...