Followers

Saturday, September 10, 2011

Hati berkata-kata: Aku yang gabah !

Entah kenapa aku yang gelabah .
bila aku call pakcik burung dia tak angkat !
pakcik burung call aku masa aku keluar dengan adik abang angkat aku 
( satu masa dulu pernah menyayangi aku ) .dan aku keluar dengan dia hanya sebagai kawan . Tapi berubah jugak air muka dia bila aku sembang dengan pakcik burung dalam fon tadi .
Pakcik burung tanya aku kat mana dan dengan siapa. 
Bila aku cakap dengan member , dia cakap oh member tak pelah terus letak ! 
lepas tu aku call terus tak nak angkat mesej pun tak balas . 
KAMU MARAHKAN AKU YA PAKCIK BURUNG , 
tapi tak mungkin ! sebab aku tau aku sapa dihati kamu !
memang aku sukakan kamu PAKCIK BURUNG .
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...............
aku tak tahu apa perasaan kamu 
Aku takut hilang kamu !
kamu diam macam ni buat aku susah hati terus tak lalu makan ! : (
atau aku yang terperasaan sendiri padahal pakcik burung tak dak pa-pa pun .
hahahaaaahhahaa..
silly !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...