Followers

Saturday, September 10, 2011

Hati berkata-kata : kisah orang gila

Al kisah aku pergi ke wad gila untuk melawat seseorang bersama-sama keluarga aku , 
Emak aku ni seorang yang agak-agak ramah orangnya. Sebelah wad perempuan sebelah wad lelaki .
Sebelum sampai ke wad perempuan kami perlu melintas ke wad lelaki . 
Emak aku dengan relax je p sembang dengan orang gila dalam wad lelaki .

Emak : Dah lama masuk wad ni ? 

- emak aku bertanya dekat orang yang dalam lingkungan 20an , 
Memang aku tengok macam tak gila mamat tu , sembang memang biasa sampaikan aku tak sedar kata aku tengah ada di wad gila.

Mamat : dah lama dah dalam dua ,tiga bulan lah duk dalam ni , saya rasa saya tak gila !semua orang cakap saya gila , mak saya cakap saya gila . bos saya cakap saya gila padahal saya kerja kat tempat tu elok je .Tiba-tiba depa mai hantar saya masuk kat sini . EEee..geram betul saya . saya nak keluar !

Emak aku buat muka percaya dekat mamat tu , Aku compom mak aku percaya! ,
aku bisik kat emak aku 

' Mak ,mana ada orang gila mengaku depa gila mak ! '  

Lepas tu kami sama-sama gelak !
Kalau hampa  p wad orang gila mesti hampa gelak punya lah , 
Buat main lah dalam wad orang gila ada satu set alat muzik ,kareoke , television , nasib baik tak dak computer ! kalau tak berfacebook saja lah depa tu .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...