Followers

Wednesday, September 21, 2011

Hati berkata-kata : Malas nak pikir

Mentelaah report bukannya mudah biarpun aku mula dari awal pratikal hari tu lagi
tapi kerana keralipan diri aku yang alpa lagi lembab .
terpaksa aku habiskan last minutes .
Sekarang sudah 50 page yang hanya copy & paste belum edit lagi . bila edit. .
 takut karang tinggal 30 page pulak. meraung guling-guling dekat lantai lah aku macam nie.
 Tinggal lagi seminggu setengah je untuk aku habis pratikal dan lepas nie boleh kerja sudah.


*Untuk hari yang ke-11 tanpa kabar berita .Mungkin kamu mahu lupakan aku dari hidup kamu pakcik burung..Aku  doakan kamu baik-baik saja. Biarpun kamu tak membalas mesej aku atau tak angkat call aku , itu mampu buatkan aku tersenyum.Aku tak mau dengar berita yang gunda kan hati aku ..rindu kamu selalu pakcik burung.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...