Followers

Saturday, September 24, 2011

hati berkata-kata : Untuk hari yang ke14

Ya sekarang untuk hari yang ke14 pakcik burung tanpa kabar .Aku harap kamu baik-baik saja ya .
Aku tak mau sesuatu yang buruk terjadi kat kamu
.Biarpun kamu tak mesej aku atau call aku ,
Aku nak kamu tahu aku selalu sayangkan kamu .
 biar ayat poyo tapi ikhlas .
Aku pernah bagitau kamu ,
 aku tak mau hilang kamu ..
tapi sekarang ni kamu menjauh dan semakin menjauh .
Aku percaya kat qada-qadar dan jodoh pertemuan aku.
kalau jodoh aku dengan dia .Aku akan tunggu .
kalau bukan ,aku akan anggap kamu kenangan terindah.
sekarang nie aku hanya mampu merisik kabar kamu dari kawan kamu sahaja .
Hanya nak tahu kamu sihat dan selamat di situ  .
Itu je yang perlu aku tahu.
memang aku sukakan kamu .
Aku tak kisah kalau kamu bukan milik aku .
Sebagai kawan kamu pun itu menyenangkan hati aku .
Tapi sekarang..

entah la.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...