Followers

Friday, December 16, 2011

Aku tetap boleh menyintainya

Pernahkah kamu merasakan bahawa kamu mencintai seseorang,

meskipun kamu tahu dia sudah berpunya dan

meskipun kamu tahu cintamu mungkin tidak berbalas,

tapi kamu tetap mencintainya



Pernahkah kamu merasakan bahawa kamu sanggup

melakukan apa sahaja demi seseorang yang kamu cintai,

meskipun kamu tahu dia takkan pernah peduli ataupun

dia peduli dan mengerti,tapi dia tetap pergi



Pernahkah kamu merasakan hebatnya cinta,

tersenyum kala terluka,menangis kala bahagia,

bersedih kala bersama,tertawa kala berpisah...



Aku pernah....

Aku pernah tersenyum

meskipun aku terluka kerana

aku yakin ALLAH tak menjadikannya untukku



Aku pernah menangis kala bahagia,

kerana aku takut kebahagiaan cinta ini

akan sirna begitu sahaja..



Aku pernah bersedih kala bersamanya,

kerana aku takut aku akan kehilangan dia suatu saat nanti,

dan....



Aku juga pernah tertawa saat berpisah dengannya,

kerana sekali lagi,cinta tak harus memiliki,dan

ALLAH pasti menyediakan cinta yang lain untukku



Aku tetap boleh mencintainya,

meskipun dia tak dapat kurangkul dalam pelukanku










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...