Followers

Friday, December 23, 2011

Hati berkata-kata : berbelah bahagi.

Hati aku berbelah bahagi nak keja kat mana.

selama menjadi pengganggur yang berjaya membuka ladang epal di bukit larut .

Aku cari keja jugak lah .

Mulalah kehidupan aku yang paling bosan nanti di KLANG .

tak pa eih ,. bila lagi nak rasa duk klang kan .

menjadi warga klang , tapi sepupu aku duk ajak keja kat belah Perai nie .

entahlah .berbelah bahagi rasanya .

pakcik burung terima kasih jadi BBF saya !

rindu kamu pakcik burung.




tetiba aku tertarik dengan status update kekawan muka buku  :


"... Kadangkala kita senyum sekadar untuk menutup luka dihati dan kadangkala kita ketawa hanya untuk mengubati kesedihan dalam diri. Adakalanya kita melangkah dengan penuh yakin sedangkn perasaan goyah menunggu rebah. Bila menangis tidak siapa yang tahu ..."

Semuanya demi maruah diri. Walau siapapun kita, dimana kita berada, langit tetap dijunjung,tanah tetap dipijak. Selagi kita hidup,langkah mesti diteruskan.

P/S : Jangan sesekali kesal dengan nasib diri kerana kita adalah sebahagian dari makhluk ALLAH SWT yang sedang di uji oleh-NYA.










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...