Followers

Thursday, December 15, 2011

Hati berkata-kata: gangguan jin !

Takutnya aku bila ada terbaca satu article post dari blog lain . Blog tu tulis Tanda-tanda seseorang itu diganggu JIN.klik sini  Makna kata jin memang suka ganggu aku lah selama nie . Jin pun boleh jatuh cinta ngan manusia ke ?. takutnya ! Tanda-tanda gangguan ketika tidur tu memang banyaklah aku selalu kena masa tidur . Aku tak pernah lah lebam-lebam badan ,cuma selalu mimpi benda pelik-pelik sikit . Baru-baru nie aku mimpi aku ada baby ! baby tu comey sangat dan aku susukan baby tu dan jatuh sayang sangat ngan baby tu !Dekat dalam post tu tulis berjaga-jagalah kalau bermimpi menyusuikan budak kecil dan merasaikan terlalu sayang kepadanya . . seram eih aku dengar !Kalau mimpi kena kejar ular tu memang selalu .


                                                                                                                     merapu merabam oleh : 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...