Followers

Thursday, December 15, 2011

Hati berkata-kata : sepatah dua kata untuk kawan !

Aku nak ucapkan sepatah dua kata untuk kawan :
terima kasih sayang untuk kawan-kawan  aku yang support aku masa aku p interview kat damansara hari tu.Memang bukan rezeki aku , lepas nie aku nak p kelas english ! nak perbaiki english aku .Jangan risau pasai aku,pandai-pandailah aku nak hidup nanti. Ampa tu kerja elok-elok tau !

Aku sayang ampa ketat-ketat !
terima kasih sebab sokong aku insan yang lemah nie.hehehehee,
mungkin bukan rezeki aku . 

Sepatah dua kata untuk kawan yang sewaktu dengannya:
Malas nak cakap pa dengan ampa ! semua dah makin busy dengan kerja masing-masing ! janji just tinggal janji jelah. Memang susahkan lepas nie kita nak sama-sama macam dulu balik kan.Baguslah ampa semua pakat jadi lelaki berkerjaya ! malas dah aku nak join ampa dah! fullstop . 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...