Followers

Friday, December 30, 2011

Hati berkata-kata : My taste

My taste untuk dijadikan pakwe :

Muka noty-noty sikit . macam mat rempit pun tak pe, janji jangan bersubang . RIMAS
aku tak suka orang skema. ( aku tension kalau skema ) 
mamat muka jambu aku tak suka .
aku tak suka mamat terlalu romatik sangat . Geli tau dak ?



aku suka lelaki Ego . so sweet. bagi aku kan lelaki nie perlu Ego .macam Johan Asaa'ri dalam cinta elisya. LUB u .




aku suka lelaki garang. tapikan . aku tak mau lah sampai aku kena tampar lekat kat dinding.
macam Johan Asaari jugak .semua nak macam dia lah ..hahahahahaa..
mestilah tua daripada aku empat atau lima tahun tua dari aku .
aku suka yang kurus-kurus je. ( sah tak sedar diri)
aku tak mau lelaki kaya .orang kaya mati cepat.





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...