Followers

Wednesday, January 18, 2012

hati berkata-kata : Be myself

Aku tak mampu nak menjadi orang lain , aku hanya mampu menjadi diri sendiri yang sangat kasar perwatakannya .Aku cuma untuk menjadi orang lain yang lemah lembut ,aku tak mampu . .Mungkin aku bukan seorang perempuan yang lemah lembut , sopan , dan bla...bla... aku tak mampu,.

Setelah lama tak mengonlinekan diri kerna broadband tak berbayar , lagipun setelah menjadi wanita berkerjaya nie ,tak dak masa nak online.. Memang tak boleh belah ayat . Baru kerja biasa-biasa. Belum jadi manager lagi . tak senonoh betul aku nie. Semalam aku demam lepas tu pening kepala semua cukup .Last-last pegi gunting rambut bagi pendek ,terus tak pening kepala .Nampak sangat panas kepala sebab rambut panjang .

Minggu depan raya cina , Aku kena balik taiping sebab acu & acik aku nak bertunang . Tahniah untuk depa . Umur depa pun dah lanjut .Memang sepatutnya dah kawin ada anak dua dah. Aku masih single di sini .Tak dak ka pakwe nak dekat aku . Hahahahaha. lama dah dk single nie .

Tiba-tiba pakcik burung dapat gosip liar dari Hamba Allah yang mana tak tau lah cakap aku tengah hangat bercinta. Bercinta dengan sapa lah aku nie ,

'I'm still single '


Tak dak orang mau kat aku nie ,
Maybe jodoh tak sampai lagi .
Hanya perlu menunggu jodoh aku datang .



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...