Followers

Saturday, January 21, 2012

Hati berkata-kata : Cinta tak boleh dipaksa .

Aku sayangkan kamu tanpa dipaksa , sebab sayang tu tak boleh dipaksa .


Memang aku masih tunggu kamu sampai sekarang , tapi aku tau menyintai seseorang tak boleh dipaksa ,menerima seseorang pun tak boleh dipaksa .


Aku tahu semua tu, pakcik burung aku bukan nak tagih simpati kamu , Semua tu aku tahu .


Aku cuma tulis apa yang aku rasa .Mungkin kadang-kadang luahan hati aku tak menyenangkan hati kamu .


Mesti kamu serba salahkan, sebab kamu pernah cakap , macam-macam perasaan kamu rasa bila kamu baca blog aku kan.


 Silap aku sebab terlalu ikutkan perasaan.Biar kamu tak tahu tentang perasaan aku itu lebih baik , sebab aku buatkan kamu rasa tak selesa mungkin . . 


bila aku rindu kamu , aku hanya mampu senyum tengok gambar kamu . 


Aku tahu kamu mesti bahagia . 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...