Followers

Monday, January 23, 2012

Hati berkata-kata : Darek duk update hati berkata-kata !

Memang sejak kebelakangan nie aku rajin update hati berkata-kata , atas sebab apa , itu aku tak pasti ,mungkin aku tak mampu nak luahkan pada siapa-siapa.Diatas sebab itu hati aku selalu berkata-kata. Hati aku sunyi .Pakcik burung senyap dua tiga hari nie, mungkin dia tak da kredit. Aku rindukan pakcik burung, kalau aku di Taiping, rindu aku kat dia lagi kritikal . Dalam duk melepaskan gian diri mengonline aku layan youtube , aku hayati lagu someone like you_Adele. Memang kena dengan jiwa aku sikit .





Nevermind ,i'll will find someone likes you,
i wish nothing but the best for you too.
don't forget me,i beg ,
I remember you say
"sometimes it lasts in love but sometimes its hurt instead'



 tidak mengapa, aku akan carikan seseorang yang seperti kamu , 
aku berharap tiada apa tetapi ini terbaik untuk kamu jugak ,
 tolong jangan lupakan aku , aku merayu .
Aku teringat akan kata-katamu
 kadang-kadang kita sedang menyayangi dia tapi
 kadang-kadang itu menyakitkan hati kita.


Inilah hasilnya bila aku sedang belajar mencuba menggunakan Canon D1100 .


hantaran pihak perempuan



semua nak masuk jugak bilik yang semak nie.


my aunty 




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...