Followers

Monday, January 23, 2012

Hati berkata-kata : Bosan bila tak boleh nak online macam selalu.

Bila selalu menghabiskan masa dengan internet memang macam nie jadinya .Sudah sebulan aku tak mampu nak mengonlinekan diri dengan seselesa yang mungkin tanpa ada gangguan dari mana-mana pihak yang selalu kuarkan ayat " nak online jugak , cepatlah sikit". Memang dasar tak sedar diri ,sudahlah menumpang internet orang merugut-rugut lagi ! hahahahaaa..


Aku terasa penat jugak untuk hari nie , setelah majlis selesai memang penat nak kena kemas semua barang yang ada, aku nie dah la tak cukup tidur lepas tu ditambah pulak dengan penat ,memang muka aku sangap bantai lah .Facebook semakin membosankan untuk orang-orang yang berkerjaya macam aku nie ! Memang tak boleh belah lansung .Kerjaya lah sangat . 


Kesian kat acik aku , pakwe dia tu memang aku terasa sangat nak siku kepala dia jugak lutut aku ! Acik aku dah sediakan hantaran untuk bertunang tau dak ? Ang tak mau mak cik aku tak payahlah duk buat dia macam tu.Dapat ang tau lah apa aku nak buat ! sengai .Untuk hari nie kami bergambar 445 keping gambar dengan perbagai posi yang pelik-pelik termasuklah orang yang nak bertunang tu ! nanti aku uploadkanb gambar mengedik kami .




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...