Followers

Wednesday, April 25, 2012

Hati berkata: bila off day. . .

[Semalam ada customer datang nak beli kamera macam biasa lah , tapi yang nie tetiba offer aku kerja. dengan dia.esok aku akan jumpa miss yang nak offer kerja.Kerja ni buat sale jugak tapi bahagian kecantikan ,kesihatan & imej. Tak tau lah dia nak letak gaji berapa.

kalau dia letak gaji tinggi sikit mungkin aku tak jadi balik klang.Tunggu saja hari esok. Aku mulakan semula hobi lama, membaca komik .Kalau nak ikutkan stok komik aku memang banyak.tapi semua kat orang lain.. Dah lama aku tinggalkan hobi baca komik,dulu masa muda-muda memang banyak komik aku.

Dah dua hari dah perut aku sakit ,mungkin aku tak cukup minum air putih. biasalah bila hidup sorang-sorang memang macam ni lah. Hari nie aku keluar dengan zaty,aisyah & tam. setiap bulan kami mesti jumpa,kami tengok wayang cita LOCKOUT tadi . Semakin hari semakin malas aku kemas bilik . Ahh..Malasnya .

pakcik burung , kamu masih dalam hati aku . ]

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...