Followers

Wednesday, April 25, 2012

hati berkata-kata : hajat hati mau kaya.

[Lama tak mengupdate blog yang tak seberapa nie,kekangan penggunaan internet yang terhad !. sangat menduka citakan.


Aku menghitung hari untuk tinggalkan utara . Aku terpaksa . Aku menyerah kalah !. Tak mampu hidup sendiri . tak mampu nak simpan duit . Ditambahkan pulak hidup sorang-sorang tanpa tv ,tanpa kawan sebilik ,sedih giler !

Aku terpaksa tahan nafsu aku nak beli kamera yang aku nak. . DSR 1100 terpaksa aku lepaskan.nanti aku dah kaya aku beli cash.bila aku ajar diri ni dari dulu nak kan sesuatu sampai dapat,mungkin aku tak macam nie.

Aku mau jadi kaya .
macam mana nak jadi kaya ,kena rajin & berusaha keras . .

aku perlu belajar dari pengalaman . pengalaman yang mematangkan aku . Satu hari nanti aku nak bukak business sendiri ,itu impian aku .
]

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...