Followers

Saturday, May 12, 2012

Hati berkata: berat hati tinggalkan utara

Aku kena keluar dari rumah sewa sebelum 15 hari bulan , memang penat . Rasa sedih nak tinggal careefour , setiap pertemuan pasti ada perpisahan . Selamat tinggal utara . . Malam tadi aku baru bagitau pak cik burung, yang aku nak pindah duk klang minggu depan , aku tau dia terasa .

Pakcik burung cakap nape tetiba je nak pindah? Dia ada buat salah ke ? Dia tak pernah buat salah, yang lain semua perasaan aku sendiri .

Kawan-kawan kesayangan aku, jangan lupa aku tau . Rindu-rindu aku selalu ! . nanti mesti hampa rindu aku nak kuar sama-sama kan.







Kawan penang n careefour





Kawan-kawan taiping .

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...