Followers

Wednesday, May 09, 2012

Hati berkata : kau tak layak !

Tetiba aku bajet kaya , aku guna postpad u mobile ! Untuk internet saja rm28 per month untuk download 1 Gb . Kalau guna call n mesej cas lain pulak . . Aduh. . Handfon nokia buat gelong pulak sebab mandi air jeruk !

happy besday to me ! . Sambut besday dalam keadaan tak sihat . Aku rasa macam tersentap dalam sedar . Aku rasa sedih sebab aku adalah aku . Tapi aku tak mampu nak jadi orang lain . Doa aku di hari jadi aku , aku doakan pakcik burung bahagia,iklas dari hati . Bila tadi dapat sembang lama dengan dia , baru aku tau , aku tak layak bahagiakan dia . Hah ! Nape pulak nak nangis ,sensitif betul hati aku ni . Hati berusahalah lepaskan pakcik burung . Aku dah mampu padam semua mesej pakcik burung. ]



posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...