Followers

Sunday, May 06, 2012

hati berkata : penat.

[Huh penatnya hari nie... Mungkin kerja petang sampai malam memang memenatkan . Ditambahkan pulak g uptown tadi . Bila aku cakap nak resign ,aku nampak muka semua orang berubah , lagi rasa tak sampai hati ... Hhuhh. ... Taktau nak cakap apa...


Perempuan nie banyak nafsu betul . Semua benda nak beli... Pening otak aku .. Aku terpaksa tahan nafsu mata ... Ahhh .. Beg cantik !!! Ditambah pulak selendang cun2 rasa macam nak bergolek-golek kat tar ! ! Sebab seronok sangat .... Hahaha ... Dalam duk tahan nafsu ,terbeli jugak selendang rimau & pot cot dot .



Gudnite unclebird , aku tau pakcik burung mesti dah lupa akukan , ramai lagi gadis-gadis yang ley hiburkan dia,setakat aku ni ,dia tak pandang pun .



Semalam ,aku macam terperasaan macam bakal mak mertua tak menjadi, huh. Makna kata mak xboy aku .Tak sempat nak ligan ,mak dia dah hilang,alhamdulilah mak xboy aku sihat,mungkin dia datang dengan anak dia yang lain beli barang sikit . Dah lama tak jumpa mak dia . dulu sebelum we cut the connecting , die penah cakap yang mak die tanya pasai aku. mak die cakap mana nora, lama die tak mai . . sayu je rasa bila mak dia tanya macam tu .Dulu tak pa lah duk kat sini je, aku mampu g walaupun dia tak da rumah .Nie Mak die dah pindah g Baling .Bukan dekat lorr . .Adik die yang comel tu still duk flat yang sama tingkat dengan aku ni . Aku harap die sihat-sihat je & happy kat sana,tak salah mendoakan kebahagian orang lain walaupun bukan dengan aku sekali pun .Kita hanya merancang ,.]

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...