Followers

Friday, May 25, 2012

Hati cakap : hari pertama keja !

Untuk hari pertama kerja,aku kena susun semua fail yang berselerak atas meja aku . Damn ! Tempat berselerak gila .

Untuk hari pertama jugak ,bos aku boleh kentot depan aku dalam bilik aircond.nasib baik hidung aku sumbat sebab demam ! Hari nie aku demam lagi, malam tadi aku terus tidur pukul 9malam.Over gila aku tidur,tapi nak buat macam mana,aku demam. Demam kekura sebab tu aku boley datang keja.

Aiissyyyhh . . .jeolues eih aku member aku nak bertunang. Oh johan asari bilalah nak mai meminang aku ! .









Kejap je aku pakai tudung macam nie.balik terus bukak ! Bos tak dak, kawan lah aku dengan kertas .En.Kertas boley tak kita kape dua . .ahh. .gile pulak dah kat tempat kerja sebab sunyi sangat. .

posted from Bloggeroid

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...