Followers

Tuesday, May 22, 2012

Hati kata:aku tak mau mimpi hang lagi!

Malam tadi aku mimpi orang yang pernah aku sayang dulu, aku mimpi radzi ! . Memang tak boleh blah lansung. Padahal aku dengan dia dah lama break , 4 tahun dah dia tinggal aku .


Aku tak mau lansung ingatkan dia walaupun dalam mimpi sekalipun aku tak suka ! . Memang dasyat betoi aku , aku tak tau apa salah dia sampai aku tak boleh lansung terima dia balik .



Tu lah padah bila dulu terlalu sayang,bila hati dah keras , termimpi dia pun aku tak mau. Dalam mimpi tu dia datang dekat aku, dia cakap dah lama dia cari aku, aku cakap gila apa cari aku, dah kawin sudahlah. Aku terus marah-marah dia . Dia diam tengok aku .


Radzi dah tak pernah ada lagi dalam kamus hidup aku walaupun dulu kami berkasih sayang selama 4 tahun.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...