Followers

Wednesday, June 06, 2012

hati kata: bertukar . .

Petang semalam aku memang mengamuk sangat bila blursher(pemerah pipi) aku ,aku tengok berterabur pecah. Ahh. . tak dak orang lain lagi nak main harta benda aku selain budak kecik tu.Aku dengan muka penat + mengantuk +terkejut + marah tunggu masa nak makan orang,aku membebel dari dalam bilik sampai depan budak kecik tu,aku tengok dia dengan mata macam nak makan orang.dia terus menangis. Kalau dulu adik-adik aku main barang dalam bilik aku,aku pegi terus pulas paha nya . tapi sekarang,aku membebel satu rumah. yang paling tak boley blah ,budak kecik tu tuduh comot ,sambil nangis-nangis, Comot adalah seekor kucing . . aku terpaksa buat-buat percaya . Tapi aku bebel jugak kat comot . . . . . . .punya tuan . . . . sampai sekarang comot punya tuan tak mengaku dia buat.




nie tuan comot!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...