Followers

Monday, June 04, 2012

hati kata : masa macam air!

kejap je kan dah bulan 6 cepat sungguhkan. aku dah rasa diriku tua sudah.Dah 11bulan dahkan aku tak jumpa kamu wahai pakcik bird. Jaga diri kamu, jangan lupa makan ya. .itu aku suka pesan kat kamu .

kadang-kadang kita perlu berbohong untuk menjaga hati orang lain . Semua orang tak perlu tahu apa kita rasa,biarlah jadi hipokrit sekejap pun sudah cukup. kalau hati menjerit-jerit cakap aku perlukan kau dalam hidup aku,aku tak mampu lepaskan,aku mampu jaga kau, tapi mulut cakap tak pe,biarkan lah orang lain mampu jaga dia lebih,asalkan dia bahagia. macam sekarang,. .aku jadi hipokrit untuk menjaga hati orang,takmau orang rasa bersalah .

kerani bukan jiwa aku . .

salahkah aku mencintaimu. .
menginginimu,
memilikimu,
menyanyangimu . .
-layan jiwang sat dengan lagu sudah_nidji . .











gambar g icity dengan my aunty n my adik beradik. .

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...