Followers

Monday, January 23, 2012

Hati berkata-kata : tersedu seketika .

Persoalan untuk sebuah jawapan aku sudah ketahuinya , alhamdullilah semua dah kembali seperti dulu .Mimpi yang aku alami itu adalah satu petanda . Satu rahsia lama yang tersimpan mendatangkan keburukan terhadap diri sendiri .


 Aku tak mampu menahan sebak bila dia menangis dan merintih dalam terseksa , rintihan yang tak semua orang boleh nampak .Kebesaran Allah ditunjukkan di depan mata aku . 




Aku ingat pesan dia untuk kali terakhir ,' ingat jangan bawak motor laju-laju tau' .Dia berpesan berkali-kali dan membuatkan aku terlalu sebak dan menangis teresak-esak .Susah untuk aku terangkan disini . 


Beberapa patah perkataan yang selalu berulang-ulang yang aku dengar untuk malam ni yang menyebabkan aku teresak-esak dan termenung panjang .


Nasihat diterima tanpa banyak soalan , banyakkan berzikir. 
Dekatkan diri dengan Allah .
Aku sedang menjalankan azam untuk berubah menjadi lebih baik .
Aku kenal diri aku siapa,aku jahil .Tapi aku cuba menjadi lebih baik .




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...